onsdag 19 april 2017

Var ett tag sen...

I en svacka... nu igen.
Nu gĂ„r allt som jag inte vill 🙈🙈🙈
Men nya tag Ă€r pĂ„ gĂ„ng đŸ‘đŸŒ


Vattkoppstiden Àr över för Felix.
Den varade inte lĂ€nge och var inte alls jobbigđŸ‘đŸŒđŸ˜€ kopparna torkade fort pĂ„ inom en vecka.



De har ju varit pĂ„sk nu i helgen med ☀️đŸŒŒđŸ„đŸ’› mysigt att fĂ„ umgĂ„s med familj och vĂ€nner...



HÄller pÄ med min mammas skrivbord som Àr mitt nu.
De ska bli i grĂ„tt och i dessa skĂ„lhanddtag ☺️😍


Haft lite tv spela mys med stora sonen 💙



Mysiga frukostar!!☺️ trots att jag fick vaba sĂ„ fick vi göra de bĂ€sta av situationen.... men nu Ă€r jag fasligt trött pĂ„ att vabba 😮😓 de Ă€r ju bara jag som vabbar i familjen och de "sliter" lite pĂ„ mig dĂ„ jag ocksĂ„ vill jobba! 😑


PĂ„skĂ€ggsletningđŸ„đŸ„đŸ„





Jag kĂ€nde bara hĂ€r om dagen att jag MÅSTE ta tag i livet och LCHF igen!!! Ja,dippar kommer de vara titt som tĂ€tt men Ă€ndring mĂ„ste de bli och följa matdagbok igeb☺️





PĂ„sklunch hos mamma o pappa med syskonen och deras familjer samt mina morförĂ€ldrar ❤️



Super fint mamma och pappas rum blev nĂ€r det blev klart😍😍😍






God natt!!! Ska sova! LĂ„ng vecka! Huvudet kan inte tĂ€nka klart 😮😮😮

Inga kommentarer: