tisdag 11 april 2017

Vattkoppor

Hej! đŸ‘‹đŸŒ Inatt var man super trött efter ett nattpass 😮 sov knackigt men man somnar alltid bra efter ett jobbigt pass.
NĂ€r jag var och hĂ€mtade Felix sĂ„ upptĂ€ckte jag hemma att han hade fĂ„tt nĂ„gra prickar vattkoppor medđŸ€’ han var lite smĂ„ trött och gnĂ€llig...
Vi fĂ„r se om de blir en lindrig sjuksvĂ€ng eller ej🌾
Han var sĂ„ söt nĂ€r jag hĂ€mtade honom pĂ„ dagis. "Hej mamma, hej min mamma" och kramades 💖😍


Stora sonen har varit hos sina mostrar i tvĂ„ olika dagar😀☺️
Förr hos min största syster och sover över och myste!
Sen Äkte han till kusinerna och sov över.
Imorgon kommer han hem igen 💖 Felix har frĂ„gat och saknat honom massor.
SĂ„ jag vet nog nĂ„gon som kommer ge storebror en bamsekram😘 nu ska jag sova😮 man vet ju aldrig hur natten blir. Ska bli givetvis bĂ€ttre pĂ„ blogga, svara tillbaka, kika in i era bloggar och fota med kameranđŸ‘đŸŒ
Är lite lĂ„g😔
Har varit det i en mÄnad nu.
De resulterar dĂ„lig sömn, glömsk, osocial, ont i kroppen, panikĂ„ngest😐
HÀr om dagen tappade jag luften för att det kom i en vÄg allting...
Var tvungen att sÀtta mig ned...
En sĂ„n Ă„ngest som drabbade mig😓😖
Har ju hÀnt att man vaknar i sömnen av Ängesten.
Jag Ă€r inte i mitt bĂ€sta topp form nu och dĂ€rför gör jg inga bra val samt bara Ă€r sĂ„ jobbigt gnĂ€llig ☹️
Jag bara kĂ€nner att saker inte Ă€r som de ska varađŸ˜„
Ena dagen Ă€r allt frid och fröjd och ena dagen vill jag inte ens gĂ„ uppđŸ˜±
De Ă€r tungt att vara mig just nu Ă€ven om jag inte visar det sĂ„ brađŸ˜¶

God natt🌾

Inga kommentarer: