onsdag 10 maj 2017

De tar tid att läka ett sår...

Många tankar i mitt huvud som gör att man ligger vaken och grubblar😓😴🤔

Just nu är det svårt för mig att bearbeta min pappas olycka😰 jag tänker på de varje dag! Givetvis är jag oerhört glad att han lever och önskar han blir återställd men de viktigaste är att han finns hos oss 💞 

Jag sover kasst, och vill bara ligga i sängen en hel dag😔 öppnar mig inte för många människor om detta,gråter hemma, gråter i affären, på jobbet , i bilen.... gråter till sömns😓😔😴
Vaknar av mardrömmar eller ligger sömnlös😔

Jag är väldigt svag men är väldigt bra på att dölja det i pappas närhet!
Jag vill inte att han ska ge upp nu när han är så positiv till att bli frisk!💖
Jag vill inte belasta min mamma eller systrar med mina tankar även om dom vill att jag ska prata 😩
Jag tror jag är den svagaste av dom alla!
Den starkaste i detta är nog pappa själv⭐️ wow, aldrig sett en sån positiv sjukling!😘

Imorgon ska jag ringa på hjälp för jag behöver verkligen bearbeta detta med någon utanför familjen👍🏼
Någon som inte känner oss som kan försöka göra mig stark igen 💪🏼
Jag vill verkligen att de inte ska svacka ner igen.

Tur man har sina barn även om man inte alltid är på glatt just nu😓😴😀

1,5 vecka har gått sen den dagen mamma ringde och berättade om pappa.
På dom dagarna har jag varit både stark och svag... första dagen var jag känslig, andra,tredje dagen var jag stark och peppande och från dag fyra har jag bara varit svag 😐😢

Men håller alla mina tummar för att jag ska hitta rätt bana igen även om människor säger att man ska göra sinocj så behöver inte de vara dom sakerna som är rätt för mig💞
Jag behöver tid och lugn och ro om jag ska fixa upp saker....
Mesans vissa kan vara så mycket starkare💪🏼💪🏼💪🏼

Nu ska jag försöka sova! God natt 🌛🌛🌛

Inga kommentarer: