måndag 8 maj 2017

En mardröm

För en vecka och dag sen fick jag ett samtal av mamma att hon hittade våran älskade pappa utomhus,nedkyld till 31 grader och orörlig i ben och armar.
Han har legat utomhus hela natten och som tur hittade mamma på honom när hon kom hemifrån ett nattpass!💖

Idag ligger han på sjukhus och ÖVERLEVDE detta trots de var så nära att han blev en ängel!😢
Tack mamma för du rädda honom och larmade snabbt!!💖💖💖


Nu vårdas han på Sjukhus igen en massor jobbiga saker 😓 men pappa är såååå himla stark och positiv och vill bli frisk igen💖💖💖💪🏼💪🏼💪🏼

Jag har tagit detta hårt!!!
Första dagen var jag ledsen...
2,3,4 var ganska OK!!!!
Sen brast det för mig...
När chocken lagt sig bara strutar de tårar och är så dålig på bearbeta saker 😭😭
Hela helgen har jag gråtit konstant... i söndags sov jag bort en hel dag för jag kände mig ledsen 😩😩😩
Men jag håller tummarna att de snart ska vända! För det här är något som har gjort mig svag😔
Tur att vi har varandra🙌🏼🙌🏼





Många funderingar i skallen...
Men de viktigaste är att han är klar i kroppen och överlevde detta trauma ❤️😪




Måste bli stark 💪🏼⭐️
Jag önskar jag som sagt kunde hantera detta bättre.... men är så skör.
Jobbigt att se sin pappa sådär även om han är så positiv💖

1 kommentar:

Mirre sa...

Men oj vad hände? så otroligt att din mamma hittade honom och kunde larma vilken chock för henne att komma hem till