fredag 19 maj 2017

Lång dag!

Lång dag i Uppsala!
Ibland måste man ta och vara med sina systrar, sin pappa,mamma och morföräldrar lite extra 💖

Tvillingsyrran och jag gick upp på sjukhuset idag och träffa pappa!💜 mata honom och gick ut en stund med honom... 
Jag önskar att han blev frisk och var hemma nu...
Men saker och ting tar sin tid! 
Fina pappa.
Jag tycker synd om honom så!🌸🌸🌸
Känns jobbigt men ännu en gång tacksam att han är kvar i livet🙌🏼


En spontan prominix slutade med att vi gick till bästa bageriet i Uppsala (enligt mig) och köpte oss bakelser 😘
Och stora syster ska få sitt första barn när som helst! Ska bli hur spännande som helst! Man har då ingen aning om vad de blir för en filur! Så nyfiken 😍




#sofiabakelse
Mamma gjorde super god kyckling wook!👌🏼👌🏼👌🏼 mumsigt värre!


Café bordet på plats!
Mysigt att sitta där ibland och ta en kopp kaffe ☕️ vet inre om den ska stå just där.
Kanske sätter den på baksidan någonstans?? 😏😉

Felix våran blivande 3 åring var med och skruva och jag måste säga att han var så duktig så på fixa 😱🤗 duktig grabb!

De enda som fattas är att rensa ogräset och lite stenläggning eller fin grus!




Hittade fina dynor också😎😎😎

Inga kommentarer: