tisdag 25 juli 2017

En ca 6h fisketur

Idag blev det en fisketur med familjen och svĂ€rfar😀
Vi var nog ute pĂ„ sjön i ca 6h och de gick förvĂ„nats vĂ€rt bra för att ha en 3 Ă„ring som minsta passagerare 🐟✌đŸŒ
Han var grym och inge gnĂ€ll eller grĂ„t utan han tyckte de var kul att fiska,Ă€ta mat, köra med leksaksbil, sitta i knĂ€ pĂ„ alla olika, köra bĂ„t och va med ☺️
Ibland kan ju barn vara trötta pÄ göra samma sak hela tiden men inte Felix!
Han blir sĂ€kert en fiskare som stor grabb han med 😙 William Ă€r ocksĂ„ duktig!
Han tycker bara de Ă€r trĂ„kigt nĂ€r hans pappa vill vertikala istĂ€llet för att meta eller trolla 😘



En fin och Stadig bĂ„t som sambon och svĂ€rfar köpte 😙 tror den uppskattas av alla som Ă„kt med i den och smidigt att upp och ner med den đŸ™ŒđŸŒ



De blev tvĂ„ gösar och gĂ€dda som vi slĂ€ngde tillbaka🐟💩 gösarna var tyvĂ€rr för smĂ„. Aborre dĂ€remot tog upp och ska rökas i röken 😄



VĂ€ldigt varmt ute pĂ„ sjön och vi alla fick fĂ€rg i ansiktet ☀️ jag glömde bĂ„de solbrillor och solkrĂ€m hemma 🙁

Haha, lite sallad lunch pĂ„ bĂ„ten med 🍮
Alla snackar i sig med stor aptit...
Hur konstigt som helst att man blir sÄ hungrig pÄ sjön.
Tur man hade packat med sig lunchlĂ„da och mackor och mycket dricka đŸ‘đŸŒ☺️




Varit en mysig dag och Hörligt med semster☀️đŸ™ŒđŸŒ☀️đŸ™ŒđŸŒ☀️
Men jag kĂ€nner att man Ă€ndĂ„ inte varit sĂ„ Duktig pĂ„ att vara aktiv sĂ„ imorgon mĂ„ste jag ut och gĂ„ och eventuellt springa intervaller ✌đŸŒ jag HOPPAS att min fot mĂ„r bra.
Den mĂ„r fortfarande inte bra efter min fot stukades för nĂ€stan tvĂ„ veckor sen🙁
De Àr lite olika hur man belastar foten dag för dag ocksÄ.
Ena dagen kĂ€nner man inget och andra dagen gör de sĂ„ ont sĂ„ đŸ‘ŽđŸ» sĂ„ trist!



Ja, som sagt... vi hade toppen vĂ€der och hoppas de blir fler dagar pĂ„ sjön 😘☺️ god natt och sov gott!!
LĂ€ngtar redan till Ă€ggröran imorgon bitti!!!😍

Inga kommentarer: