söndag 23 juli 2017

En tankeställare...

De är skönt med semester ☀️✌🏼
Ta dagarna som dom kommer...
Vi har varit sjuka men de har nästa gått över nu...
Snart 1 månad sen jag träffade pappa också 😔 men jag vill inte träffa honom då han lätt kan bli smittad på sjukhuset så vi väntar lite💖


Ikväll efter allt jobb åkte vi och badade 🏊🏼♀️💦☀️ en underbar kväll!
Felix i först i sin vanliga ordning...
Ingen badkruka här inte ☺️



Usch, jag är alltid arg och less.
Jag vet varför och har fått en tankeställare på om jag verkligen vill ha mitt liv såhär, om jag vill leva såhär??
Man ser inte sånt.... man är lite själv-blind😮
Dags att ta tag i LIVET!
Vi lever i nuet....🙌🏼🙌🏼🙌🏼



Idag fick vi ett ryck och åkte och köpte fårstängsel som tillfälligt staket i några år då vår minsta son är en rymmare 😱😱
Här för några dagar sen rymde han ut på vägen.
Rättare sagt han sprang ut 😮
Blev så rädd!
Som tur kom ingen bil och han har fått hört sin läxa och därav fick jag nog och vi brände in till Sala för att köpa material!
Vi håller på för fullt att sätta upp 👍🏼😀
Jag vill han en grind där på sidan så småningom men vi får se när de blir 😉😅



Ur och fortsätta lite, sen blir de ett avsnitt av en serie och tidig sängläggning tror jag nog 🙌🏼☺️ imorgon ska vi fiska . Kram

Inga kommentarer: