onsdag 5 juli 2017

Mitt i natten

Jag kan inte sova... de blir sĂ„ ibland 😔😔😔 tĂ€nker, grubblar osv...
Idag blev William vĂ€ldigt ledsen för han saknar morfar sĂ„ mycket sĂ€ger han 💖
SÄ snart mÄste nog William besöka sin morfar.

Idag kom Emelie ut och var hĂ€r i nĂ„gra timmar💖 mysigt! Inte sett henne pĂ„ flera veckor😔 blir tyvĂ€rr sĂ„ med olika liv.
Pannkakslunch hos oss, fika och grillning.



Imorse tog jag grabbarna pĂ„ en promenad ner till strandenđŸš¶đŸœ♀️đŸš¶đŸœ




Felix tyckte de var skoj att kasta pinnar omkring sig.... jag plockade in lite nya blommor idag i min klong vas ☺️





Mumsigt med mat😍
Sedan cyklade jag och William runt sjön 💙
Tog ett tag men sÄ fint!
Nu skulle man haft en sport hoj! 
Hade varit sĂ„ kul att Ă€ga en sĂ„n nu😍




Livet pÄ landet Àr bra hÀrligt...
Alla Ă€ngar fyllda med djur, sjön, naturen,blommorna, smultronen som vĂ€xer i vĂ€gkantenđŸ‘ŒđŸŒđŸ‘ŒđŸŒđŸ‘ŒđŸŒ livet Ă€r perfa!





Nu ska jag lĂ€gga mig😮😮😮

Inga kommentarer: