onsdag 5 juli 2017

Träning och energi i full fart

Aldrig har jag känt mig så pigg och fylld av energi såhär på sommaren som nu☀️👌🏼 rensar ogräs, cyklar långa rundor, tar promenader, går upp skapliga tider, leker med barnen mer 💖 livet på en pinne!



Något liknande i denna stil som växthus skulle jag vilja ha😍 kan se de framför mig.... och om ni rensar ogräs och försöker få bort ogräs med rand up så använder stövlar och va inte så klantig som jag var🙊🙈


Styrde god middag🤗👌🏼


Gjorde en god vaniljcheeacake...
Vi fick ju besök av vänner💖


En cykelrunda på 1,3 mil gjord... Felix hakade på... så drygt och tungt då han hade snålskjuts men ack så rolig runda☺️😉 Felix han babblar hela tiden under cykelturen förutom dom sista fem minuterna som han deckade på😴🙊



Rensa, rensa , rensa....

Någon som vet hur dessa blommor sprids?🌸
Dom är så vackra... 



Underbar ros i flerbladig och luktar så gott😍



Inga kommentarer: