torsdag 31 augusti 2017

Hoppsan hejsan!

Jag kom på när vi skulle gå ut att jag äger inga regnkläder som passar mig?
Har letat som en tok... Men det är nog sant.
Därför ska jag nog på jakt efter regn-set då att vandra i regn är ju ganska mysigt.
Även att hoppa i vattenpölar om man ska leka med sina barn :)

Hm, jag hoppas regnet avtar lite granna...



Istället myser vi framför tv'en...
Spanar omkring.
Oj, det är mycket man vill ändra på och fixa.

Men man får hejda sig lite ibland.
De blir annars inget klart ;)



Ibland längtar jag till julen i denna tid.
Men de gör jag inte just nu?
Kanske lite...
Men mest efter den efterlängtade sommaren som bara försvann ifrån oss.
Eller den kom aldrig..
Hur sugen blev man inte på att åka utomlands?



Min gryta igår blev perfekt när de blev långkok...
3 h behövs för de ska bli perfa.
Mört och gott.
Sambon vart alldelses till sig.
"Aldrig ätit ett sånt mört kött sa han" :)
William tog två-tre omgångar.
De var Felix som inte var förtjust...
Han har ju bara vela ätit sånt han har känt sig för nu när han varit sjuk.

KRAAAAAAM

Inga kommentarer: