onsdag 23 augusti 2017

Snart är hösten här.

Hej! Tänk att augusti flyger fram i en väldans fart😙 redan nu tycker jag de är kallt i luften och inget sommarvärme har de varit 😔 man drömmer sig utomlands och om jag skulle få bestämma så skulle vi sitta på ett flyg till Grekland nu😍
Men nja, funkar inte riktigt så....

Igår planterade jag ut mina blommor ifrån besöket på Zeta trädgård😍
Har inte bestämt mig och jag vill ha fler blommor där eller om de räcker 🌸
Ska försöka mig på att göra något snyggt runt om👌🏼


Jag måste då säga att de är bra skönt att ha rutiner😙☝🏼 de är skönt att bryta på dom men lika skönt att ha dom tillbaka.
Dom dagar Felix inte vilat eller somnat på dagis är han ett monster rent ut sagt 😜 egentligen har han inte tid att sova men skulle behöva de lite granna😎


William är en duktig och omtänksam bror! 💞 snällare hittar man inte.... 

Usch, ont i min vänstra axel så på med antiflamatiorisk salva och hoppas de släpper lite ✊🏼✊🏼✊🏼
Och idag när jag skulle ställa mig upp knakade min vänstra for jag stukade innan semestern 😔
De gör ont ibland och ibland inte.
Men de värsta är att foten svullnar på.


Nu ska jag sova😴😴😴
Göra veckans sista pass imorgon 😙
Hoppas de går bra med tanke på att jag var trött oxh sockersugen idag 😩
Måste tame tusan klippa mitt jobb-autokort snart om jag inte besegrade sockerberoendet.... visste ni föresten att socker har samma inverkan i hjärnan som kokain??? De ni....😐😐😐 visste ni också att de är socker, glukos sirap och fruktsocker i elorados köttbullar 😱😱😱 alltså chock!!! Inte konstigt människor får dåliga tänder och går upp i vikt😮 skrämmande värld. Allt är verkligen proppat med socker i denna värld🙄🤢

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men ååå va mysigt med Zetas...där var det länge sen jag var..
Å det där med din fot lät inge bra alls...det borde du nog kolla upp!
Ja socker är en riktig drog...synd den är så svår att klara sig utan..;)
Kram o ha en fin dag!
Katarina