tisdag 5 september 2017

En sån dag

Hej, kan ju inte påstå att mitt humör har varit på topp idag.
Värdelösaste dagen idag....
Bilden är tagen här om dagen när jag var med mina hjärtan!
Och roligt att dom fastnar på bild samtidigt.

Annars brukar det bara vara en i taget.
Och glad är jag på bilden med.
Men just idag har jag varit allt från nedstämd till hängig.
Sånt där depp som drabbar många människor.


Snart kommer jag publicera om ett samarbete, så håll koll! :)
Ha en toppen kväll.

KRAM Jannice

12 kommentarer:

Mamma C sa...

Jättefin bild på er alla tre. Ibland har man riktiga downdagar, hoppas det känns bättre nu.
Kram Mamma C

Emma Fernhagen sa...

sv: Åh tack så mycket! Ha en fin dag, kram:)

emelie sa...

fin bild på er!!

Linda sa...

Så fin bild!

Laila sa...

Hoppas att din dag blir bättre idag. Fin bild på er! KRAM!!

Sara sa...

fin bild :)

Julia Svensson sa...

Så fin bild!

Alice sa...

Vad jobbigt, hoppas du känner dig gladare fort!

Unknown sa...

Fin bild och man får ha sådana dagar!

Jennifer sa...

Fin bild 😊

petra sa...

Fina ni är och man måste tillåta sig dessa dagar ibland men hoppas det är bra nu. kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★ sa...

Men du vilken fin bild på er :)