onsdag 6 september 2017

Tjusiga posters och rabattkod.

Hej alla fina.
Hoppas att allt är fint med er.

Jag skulle vilja tipsa er om dessa snygga tavlor .
I samarbete med WWW.POSTERSTORE.SE så om ni anger koden: lovebyjannicelindell i kassan så får ni 15% rabatt på alla deras härliga posters fram till den 19/9.
Dom har dessutom matchande fina ramar att köpa till.
Gå in och kika och missa inte erbjudandet :)




 

Här rullar dagen på med i full fart.
Vi besiktiga sonen på BVC och han gick igenom.
Han väger nu 13,7kg och är 98 cm lång.
En busig och aktiv kille men charmig som få.

KRAM

4 kommentarer:

Gabriella sa...

Åh såå fina!!

Heléna sa...

Så fina posters! Visst är det underbart när barnen växer och det går bra på BVC :D Kram <3

Fröken M sa...

Så fina ! Jag försöker komma underfund med vad jag vill ha på väggarna sen när huset är klart. Jag är väldigt förtjust i Love warriors posters, men de är så himla dyra att så vi får väl se om de ryms i min budget i slutändan...
Kram

ullie sa...

ja skulle nog in o kika på lite nya posters nu kul o byta av i bland
finns så fina
tack fina du kram