tisdag 10 oktober 2017

Ett fint vykort på posten.

Hej, hoppas ni har haft en toppen dag.
Här soooover man igenom dagen.
Den har varit sådär seg men mysig...
Men förbaskat trött och gäspig har jag varit idag...

När man är sjukskriven för utmattning,ångest och depp så var de mysigt att få ett sånt fint kort adresserat till mig där det stod "hej du fantastiska kvinna! Jag vill bara skicka en tanke, ett hej,lite kärlek och ett krya på dig! Du är stark, du är inte ensam och du är så värdefull"!
Dessvärre vet jag inte vem som har skickat det ännu men hoppas på att få reda på det.

De var såååå fint!


Mina söner sover över hos farmor och farfar.
Sovit krassligt bra länge nu och det var lite skönt att få vardagshjälp...
Är så fruktansvärt trött, slö och nere så det är skönt att vara lite ensam om kvällarna med.
Men man saknar sina hjärtan ändå :)

Nu ska jag försöka sova.... Är trött så borde inte vara något problem att somna?!
Ha en fin vecka och kommande helg. Kram

2 kommentarer:

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

vad gulligt med ett sådant kort. kram

Amanda sa...

Stora kramar till dig!