söndag 28 oktober 2018

livet

Hej, Mycket har hänt sen sist.
Mamma och pappa sålde huset och flyttade till stan, karttävlingar för sonen, pyssel i hemmet, några deppiga stunder för mig så man blir sängliggandes men snart får man hjälp för det förhoppningsvis.
Jag har försökt göra saker även om allt inte är roligt längre.
Tappat gnistan....
Har haft såhär till och från sen min ungdom och jag känner att denna gång har de varit värst..
Man kämpar på.
Skogen har gett mig lite energi även om man kan bli lite trött av den med.
Försöker ändå peppa mig själv.





1 kommentar:

Mor sa...

Ja livet är inte lätt. Men du kämpar på. Det gör vi alla. För även fast vill "faller i olika gropar" i livet MÅSTE det ändå gå vidare. Då är det bra att försöka hitta något som känns bra, som i ditt fall - skogen. Ärligt talat vet inte jag var min kraft kommer ifrån. Men barnbarn ger mig väldigt mycket och ensamma långfrukostar.
Älskar dig!
Mor