onsdag 29 april 2009

BVC idag!

 

JIPPI! Jag ska traska till BVC idag med Williams eksem å de regnar. Visst är de ljuvligt? Haha. Nej,jag är inte alls taggad på att gå ner. Regnet gör de mesta att jag vill stanna hemma. Men jag vill endå få reda på vad de kan vara för något. Jag hoppas dom kollar och gör tester. Annars så är de väl samma procedur? Bara prata och kolla på eksemen. Sen är de väl som alla doktorer säger. “De ser bra ut. Smörj så mycket du kan”! Hm,då börjar man undra om dom minns vårt samtal sen sist? Jaja,ska ner dit och kolla i alla fall. Bättre de en inte alls. Jag har lite ångest. Jag vet inte om jag ska gå eller cykla ner till BVC.

Imorgon är de valborg och jag ska jobba från 6-14. Jag hoppas på fint väder. Någon som vet vad de blir för väder? De är tredje världskriget här hemma. Vi alla är sura till och med William. Hoppas de blir lite bättre sen. Trött och icke helt fullt friska. Hm,de löser väl sig någon gång? :) Nej,ska börja göra mig ordning för avfärd till BVC. Jag saknar en person riktigt mycket just nu. Har tänkt på denna ett bra tag nu. Hoppas de är bra med dig!

1 kommentar:

Jessica sa...

Vi hade lite regn en stund men inte så mkt de va iaf skönt =) hihi..

hoppas han inte är allergisk..

puss