fredag 1 maj 2009

Valborg

100_8821

God morgon! Här är man trött och skallverk trots nykterhet igår :) Tobbe somnade i sängen men vaknade i soffan. Så gör han alltid,men förstår inte varför. Jag tycker de är orättvist. Jag får aldrig sova. Jag borde fått sovmorgon eftersom jag jobbade igår. De får han alltid av mig. Typiskt karlar. Men jag kommer nog igång snart. Ska ta mig till att käka frukost med gräddost. Mums. Haha.

Har dom affärer öppen idag? Nej? Eller? Funderade på köpa skottkärran som mamma sa. Men jag kan göra de imorgon eller på söndag. Är jätte sugen på en stockholmsshopping. De var månader sen. Kanske kan bli en sväng dit sen vid nästa löning eller något?! Vi får se när pengar kommer hur mycket man har och så.

Igår efter jobbet åkte jag hem med Uffe och vi handlade på Ica i Morgongåva. Sedan åkte jag hem och fixa i ordning mig osv. Åkte runt 18 tiden och de blev Janssons frestelse,karré skivor,potatis,sallad,köttbullar och korv på grillspett och lite annat. Jag åt inte upp allt på min tallrik. Vart så mätt. Ludde var också där. Hanna,Chrille och Cajsa var hos några andra så Ludde fick vara där. Har aldrig sett han vara så pigg och käkade nästan en hel matburk. Åkte hemåt vid 21 tiden och rakna ner i sängen. William somnade i sin säng. Så skönt. Lite extra plats till mig. Sen när Wille vaknade första gången lyften han upp honom i sängen och han gick ner och la sig på soffan. Nej,frulle nu. Love

100_8825 100_8816

5 kommentarer:

Jessica sa...

Hej sötis.. varöfr gick hano lade sig i soffan..??

Va mysigt ni verkar haft, ibland önska amn att man bodde själv känner igen de däör så mkt.. puss

Jessica sa...

ja visst hänger jag med till sthlm, men tyvärr kommer jag inte ha så mkt pengar.. kan vi vänta tills i juni eller juli istället? :)För annars kommer jag inte ha en enda krona.. Puss

Carro sa...

Jag följer gärna med till STHLM nån dag!!! :D:D

Stefan J sa...

Mysigt med grilla och det är ju så gott.. vi får ta och grilla någon dag. hoppas de är fint med dej och familjen/stefan

Jessica sa...

åh roligt om carro också hänger med till sthlm :) blir det en riktig tjejtripp :)