fredag 9 maj 2008

duktig flicka

har vart en duktig flicka idag. tvättat alla fönster ute som inne. bara någon få kvar som ska putsas lite. sen har jag burit in tvätten från igår, men sen har de kommit ny imorse från gårdagens tvätt från tvättstreket. sen har jag rensat i williams kläder. vilka han kan ha och inte ha. just nu så har han väldigt få med kläder. men jag hoppas jag får tid att köpa lite kläder till honom snart. han har massor med stora storlekar också. nej, nu blir de snart shopping ja och sonen. de kan bli kul ju. jag älskar shopping. allt inom smink, kläder, skor och väskor. love it. jag är shoppingsnarkoman. jag tror att jag kommer shoppa i helgen med.

de skulle bli jättefint väder hela helgen och jag hoppas verkligen de ska bli de. vi ska spela kubb hos tobbes kompis emma imorrn i heby och de blir väl lite drickande också kan jag tro. funderar isf på vin. öl är onyttigare. hehe. sen på kvällen blir de fest i sala på firmafest. men jag har nog ingen lust med de, men jag tror jag hänger på endå. de kan ju bli kul, kanske. jag har beslutsångest i denna situation med. hela mitt liv går ut på ångest. hehe, nej, men jag har ofta svårt att välja osv.. idag skulle marie beställa doptårtor tills nästa lördag med. dom ska vara gröna med williams namn på. blåa som tobbe ville ha tror ja inte skulle passa. men man vet aldrig. de kanke kan bli fint de med. tror william ska ha en röd ros på klänningen med.

Inga kommentarer: