söndag 11 maj 2008

Min helg

Min helg har varit bra, men låång.. I fredags så åkte jag och Tobbe till Sala.. Tobbe skulle köpa dopkläder till Williams dop som är nästa lördag.. Han köpte fina kläder.. Jag köpte en body med giraffer på och bamsestrumpor till William.. I lördags så grillade vi och spelade kubb hos Emma (Tobbes kompis).. Vi var 6 st.. Sen drog vi till Sala på National teatern på Rockland.. De var kul.. William var hos Marie och Uffe.. Nu i veckan blir de mycket att göra.. Tvätta allt imorrn, förhoppningsvis.. På tisdag blir de prästen och dom ska öva sånger inför dopet.. Sen så ska jag ringa till mormor imorrn och fråga om jag kan sova där från tis-ons.. annars så kanske jag sover hos mamma o pappa i Knutby.. Tobbe kunde skjusa in mig tis kväll lät de som till Uppsala iaf.. Nej, nu blir de väl att sova snart.. Är lite trött..

Inga kommentarer: