tisdag 16 september 2008

Lill skrutten

ste-up:en var bra igår. så jävla skönt att träna igår. men jag hinner fortfarande inte med med alla dessa rörelser eller så kan jag dom inte. när man ska härma någon brukar de bli så svårt och fel. men jag hoppas jag ska lära mig dom så smånigom. några ggr till sen sitter de som smäck. men så skönt att de går fort där på slutet. å,vad jag älskar att träna. men när jag kollar i spegeln känner jag mig skit fet. tur att fettet ska bort snart. tycker jag har skött mig jättebra iaf. så skönt att röra på sig. ska göra de minst 4ggr i veckan med promenader,step-up,mina träningsprylar här hemma. de kommer bli så bra så!

william varar i ögonen den stackarn. igår kunde han knappt få upp ögonen och de var inte alls roligt. jag fick tvätta med jummet vatten med en mjuk handuk. men de varade ganska mycket så idag,imorse ringde jag BVC och fråga om dom kunde skriva ut droppar till honom vilket dom också gjorde. så skönt. nu ska dom bara hämtas ut och jag tror marie skulle svänga förbi där när apoteket endå ligger på hennes jobb. så då ska vi ta droppar ikv.

hm,imorse tog tobbe en sovmorgon upptäckte jag. han låg i sängen till 7 eller 8 tror jag. kollade inte alls på klockan. sen åkte han till jobbet. han blir väl sen hem ikv med. han ska jobba över. å, sen har han blivit erbjuden att jobba på båten två helger i oktober. så de är lite drygt. men de blir ju en del pengar för honom. jag som tänkte vi skulle börja med vardagrsummet nu. jag som väntar och väntar på de projektet. hm,har sett jättefina kuddar,vaser,ljuslykotor osv som jag vill köpa/önska. jag vill inreda de så fint så. nej,nu blir de väl till att käka lunch snart. de blir taco. ska göra någon lätt middag ikv med. sen blir de sex and the city boxern. love jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos..
innan jag gick ner i vikt förra året.. då kände jag mig jätte ful, speciellt vid låren.. Usch inga byxor fick man på sig.. men sen fick jag på mig stl 34 i visa byxor o sen 36. Då blir man så glad.. tänk på va du äter bara. De e viktigt!!
Den 1 oktober börjar tv-programet du blir vad du äter.. då får du kika in det.. Pusss