tisdag 16 september 2008

Williams ögoninflamation =(

William har fått ögoninflamation så de varar typ hela tiden där. Jag fick ringa till BVC och be om ögondroppar. fick en black out,kom inte på hans personnr heller. så pinsamt. haha. Men de funkade endå att få ut dom igenom att säga att han heter William Eriksson. Så ska ta droppar ikv igen. Vivvi och Arne var här och hjälpte hålla i honom så jag kunde få i dropparna. Han ville inte. Grät och var ledsen. Stackars honom! De gjorde ont i hjärtat. Hm,Tobbe jobbar över och jajg är inte så speciellt lycklig. Inte när man får reda på sånt i tid. Igår glömde han totalt bort att han skulle skjusa mig till step-up så Marie fick göra de och Vivi satt barnvakt. De löste sig på ett och ett annat sätt iaf. Tur de annars hade jag varit grining hela kvällen igår. Haha.

Fick reda på att Maria Djurström ska ha barn och hon har gått över med två dagar. Jag visste inte ens om de förens igår. Grattis! Nej,nu ska jag göra något annat. Love

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej...
Stackars Wille.. Hoppas de blir bättre med dropparna, vilket jag tror det blir =)

Va?? visste du inte att hon va med barn, hon har gått över nu och kan i princip föda när som helst..
Hon har bilddagboken där kan du se hennes mage... Pusss