onsdag 6 april 2011

Tröttare kvinna får ni leta efter....

Ja,är inne i en period som är svår att ta sig ur i just nu. Men de kommer,jag lovar. Allt blir svart i min värld när min oro väcker mig och alla andra berörda. De är skit jobbigt. Men ge mig vår eller sommar så ska ni se att jag rycker upp mig mera.

DSC_0582 - Kopia

Svårt för mig att beskriva för er när ni alla inte vet saker i mitt liv som trasslar. Jag tror jag avstår från berätta fullt och väntar till något bättre tillfälle om de nu finns sånt. Jag är inte olycklig på något vis,utan tvärtom,men mest av allt är jag utmattad för att saker och ting inte i min värld passar. Jag bägar mig över saker som jag egentligen inte behöver bry mig om,eller saker som jag inte behöver oroa mig för. Men likt förbannat så gör man de :) De känns som man har tappat turen eller turen har glömt mig. Tur att jag har min solstråle William som idag har namnsdag. Grattis älskling på din William-dag.

De blev en sen lunch idag. Ska umgås lite med skruttisen. Bloggar mer senare. Love Jannice

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Jag är en stor knas just nu. William har inte namnsdag som jag sa till dig utan det var Vilhelm. Hur kan jag läsa så tokigt i almenackan???
Puss Mor

Jessica sa...

ja ibland måste man hålla saker för sig själv ju =)