William är ute i blåset. Fy så kallt. De har varit en från vittinge tak å skruva ditt något på taket som låg och slog. Ska snart iväg å jobba. Sovit lite:)
gullungen gillar också att vara ute och leka i sandlådan som alex. Alx har både lekt i snadlådan, hoppas i vattenpölar och lekt med lera idag =) sötnosar <3
2 kommentarer:
gullungen gillar också att vara ute och leka i sandlådan som alex. Alx har både lekt i snadlådan, hoppas i vattenpölar och lekt med lera idag =) sötnosar <3
ja alex älska vattenpölarna här hemma. och plaska i översvämningarna här med. har ni inga hos er då? :) puss
Skicka en kommentar