fredag 8 april 2011

Ute i blåset

William är ute i blåset. Fy så kallt. De har varit en från vittinge tak å skruva ditt något på taket som låg och slog. Ska snart iväg å jobba. Sovit lite:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jessica sa...

gullungen gillar också att vara ute och leka i sandlådan som alex. Alx har både lekt i snadlådan, hoppas i vattenpölar och lekt med lera idag =) sötnosar <3

Jessica sa...

ja alex älska vattenpölarna här hemma. och plaska i översvämningarna här med. har ni inga hos er då? :) puss