Alicia,min systerdotter blev idag 1år! Stora tjejen. Tiden går fort. Så mysigt så. Hon å jag var polare idag hela tiden. Så när jag skulle åka hem blev hon ledsen i ögat. Sötis då! :) Hon fick många fina presenter. Titta på min tvillingsyster. Hon har gått ner i vikt. Jag är avundsjuk! Hon käkar LCHF och det verkar ju hjälpa på henne :) Jessica och Alex hade bakat tårta. En av dom godaste tårtorna jag har ätit på länge. Hallon och blåbärstårta. I LOVE!!!! En härlig dag. Hur var eran dag? PUSS PÅ ER!!
2 kommentarer:
Har du någon piercing eller tatuering? /Anonym
Bor du med barnets pappa? Man märker aldrig av honom i din blogg?! Kram Sara
Skicka en kommentar