tisdag 27 januari 2015

Pulka och promenad är grejer det!!!

Här hemma har vi promenerat och åkt pulka... 
Denna dag är ju underbar.
Solsken och en underbar vinterdag..
När William kom hem från skolan så var det massor bus med syskonen!



Visst är det vackert ute?




Pulka är grejer det!!! :)




SYSKONKÄRLEK!!!!

Tänk att jag har så fina killar!
Tänk att jag har en fin familj och vänner där ute...

Nu ska vi strax svida om till innebandyträning för W och F ska få 6 - månaders sprutan.
Undrar om han är pigg och glad efter den.
Återstå att se....
Just nu säger han bara "pappa,pappa,pappa,pappa" :)

Ha en toppen dag!
O ni, jag har inte kunna smälta helgens bröllop....
Sååå vackert!!!
ÅÅÅÅ sååååå himla fint när Sara sjunger till sin man!
Kolla in klippet på min fb sida när hon tar ton!!

KRAM

8 kommentarer:

Petra sa...

Söta pojkar 💙vilket kanon väder sol och allt 😀hoppas sprutan gick bra.sushi plankan kom från restaurangen vi åt på. Kramar

Maria - Wikers Liv sa...

Härlga vinterbilder!
Bröllopet ser jättefint ut!
Mina hortensior har jag köpt på ica butiken här hemma.
Kram/Maria

Kristin/Onlyfemale sa...

Jättefina bilder!
Och wow vilket bröllop.

Kram Kristin

Kristin/Onlyfemale sa...

Jättefina bilder!
Och wow vilket bröllop.

Kram Kristin

Malin sa...

Vilka underbara bilder du lyckats få till. Ser så himla mysigt ut.

Sv:
Presenttorget är ett ställe som har samlat olika butiker på nätet. Där får man själv välja vart man vill handla och vart man lägger sina pengar. Du kan kolla på www.presentkorttorget.se.

Kram

Therese sa...

Underbart! :)
Kram

Villa Ell sa...

Visst är det vackert med snön... här försvann den lika fort som den kom

Vilket fantastiskt fint bröllop ni har varit på. Kul med festligheter

Kram Sandra

Fröken M sa...

Snö och sol är en underbar kombination !
Här har det kommit massor senaste dygnet så nu hoppas jag att temperaturen håller sig under noll strecket så att vi får njuta av det vackra vintervita ett tag :)
Kram