torsdag 29 januari 2015

Torsdag är vår nya fredag!

Hej! Tänk att imorse vaknade jag upp och ville ha det här till frukost.
Vart så sugen på lax,ägg och avocado och jag tycker dom smakar bra ihop.

Idag när William kommer hemifrån skolan så är det äntligen helg.
Sambon är ledig men håller på fixar lite i den blivande tvättstugan.
Felix somnade för 40 min sen..


Här är en bild sen igår på grabbarna som båda sitter och myser.
Tänk att Felix är lika tidigt som William fast tror lite tidigare är nog Felix.
Han kunde ju vända sig från rygg till mage skapligt tidigt också.
Tror han var 4,5 månad... Och nu sitter han för fullt.
Ett tag... Man får vara med för man vågar inte släppa ögonen ifrån honom ännu.


Ska börja min dagliga runda snart när man har blivit helfrisk :)
Gymkortet väntar ju också på mig i jackfickan. 
För jag har ett mål nu gäller det bara att hitta motivationen samt lägga om kosten ett tag.
Man springer ju här hemma och drar i sig ett och annat när man är mammaledig :)
Dags att ta hem nyttigheter istället...
Skyller på jul och alla barnkalas ;)

Nej,äta tomatsoppa nu då. Kram

Inga kommentarer: