söndag 1 februari 2015

Fullt ös...


Har varken haft tid eller ork till att blogga.
Förlåt alla som är trogna läsare ;)
Men inget speciellt har hänt i mitt liv just nu mer än att Felix gör framsteg.
Snart kommer han på att börja krypa, ja ni ser va?

Tvättstugan går framåt.
Tobbe och hans kollega var här och rev ut en massor.
Så snart hoppas jag på att vi ska göra golvet.
Men när en kvinna tjatar så händer det inte.
Bäst att bara låta det vara för de är så min sambo funkar.
Om man inte tjatar går det snabbare ;)

Har också försökt flera gånger tagit mig till gym eller en promenad.
Men har aldrig lyckats denna vecka då det alltid har varit något här.

I fredags tog jag egen tid och åkte iväg till Sala och inhandlade diverse saker.
Sen åkte jag hem och "bädda rent" åt kaninerna.

Och idag ska vi till mamma och pappa.
Fira mamma som fyllde i januari.
Ja,ni hör... Alla har alltid något för sig så vi firar henne nu :)
Men det blir nog fint ändå!

Nej,ska svira om här nu. Kram

3 kommentarer:

Karin sa...

Åh det är så roligt när de små gör framsteg! Vår lille plutt har börjat förstå jättemkt nu, pekar på magen när man frågar var magen är, näsan, huvudet o.s.v.. så sött:)
Hoppas ni har en fin helg!
Kram

Malin sa...

Hihi så gullig bild!

Sv: jag åker väldigt sällan över bron med bil. Tar alltid tåget. Men när jag har åkt bil över så kan jag aldrig minnas att vi har visat pass. Och det gör man ju inte via tåget(borde ju gälla samma). Jag skulle säga att till 99% säker på att ni inte behöver visa pass.

Kram!

Mor sa...

Fullt ös på Fixar Felix - då gäller det att hålla koll på allt som kan finnas på golvet. Puss Mor